Advertisement

דגלי חיזבאללה / האחראי למעקב אחר משתפי פעולה עם ישראל בחיזבאללה נורה למוות ... / גורמי הסברה פרו ישראליים פרסמו פוסטים רבים ברשתות החברתיות והמחישו את מעורבות חיזבאללה בטרור ובטבח.

דגלי חיזבאללה / האחראי למעקב אחר משתפי פעולה עם ישראל בחיזבאללה נורה למוות ... / גורמי הסברה פרו ישראליים פרסמו פוסטים רבים ברשתות החברתיות והמחישו את מעורבות חיזבאללה בטרור ובטבח.. אלא שהפעם, נתלו הדגלים קרוב מאוד לחביות הסימון של האום. יום שבת כ''ו בסיון תשע''ח 15:50 09.06.18. אתמול הוא היה בהפגנה בבלפור, תיעד עוד אחד מהסרטונים שלו, מחוץ לבית רוה״מ. בפגישה שנערכה בין הנהגות שני הארגונים במשרדי חיזבאללה בנבטיה שבדרום לבנון. דגלי חיזבאללה לא יתנופפו יותר ברחבי גרמניה:

אלא שהפעם, נתלו הדגלים קרוב מאוד לחביות הסימון של האום. ברור שהם מנסים להשפיע עלינו ולהפחיד. קורבין כינה בעבר נציגים של חיזבאללה בתואר חברים והיהודים בבריטניה מתריעים כל העת שקורבין מאפשר לגידולי פרא אנטישמיים לצמוח בלייבור באין מפריע. .כמו בנקודות אחרות בסיור, דגלי חיזבאללה לצד דגלי פלסטין, ושלט ענק הנושא את פניו של נסראללה והבטחה ל גם מקומם של דגלי חיזבאללה לא נעדר. חבל לפספס את כל היופי הזה.

WATCH: Anti-Israel Protesters Cross Lebanon Border Before ...
WATCH: Anti-Israel Protesters Cross Lebanon Border Before ... from media.breitbart.com
אנחנו נצא באור יום עם דגלים על הטנקים. בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר. רוב המפגינים שהגיעו לגנות את ישראל הם מוסלמים, אך העולם כולו צופה בתמונות המחאה. יום שבת כ''ו בסיון תשע''ח 15:50 09.06.18. חבל לפספס את כל היופי הזה. דגלי חיזבאללה לא יתנופפו יותר ברחבי גרמניה: סיירות מיוחדות, חיל תותחנים, שריון, חיל טילים ואפילו זרוע אוויר קטנה. בפגישה שנערכה בין הנהגות שני הארגונים במשרדי חיזבאללה בנבטיה שבדרום לבנון.

אלא שהפעם, נתלו הדגלים קרוב מאוד לחביות הסימון של האום.

אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל. בין היתר נושאים המפגינים דגלי חיזבאללה וחמאס. אבל דגלי חיזבאללה אינם הדבר היחיד שמטריד את התושבים; בושה שהנפת הדגל הזה היא דבר חוקי במדינת ישראל. הוכמן כבר צעד במונדיאל בתוך המון עם דגלי חיזבאללה וגם את זה עבר בשלום. עוד כותב שילון: הוכמן חטף מכות רצח ממפגנים. דגלי חיזבאללה לא יתנופפו יותר ברחבי גרמניה: מדי שנה בסוף השבוע האחרון של הרמדאן נערכות ברחבי אירופה הפגנות שנאה הקוראות להשמדת ישראל. בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר. עשרות פעילי חיזבאללה הציתו אש סמוך לגדר הגבול מול מטולה. ברור שהם מנסים להשפיע עלינו ולהפחיד. הפגנה בגבול השבוע עם דגלי חיזבאללה. דגלי חיזבאללה 100 מטר ממטולה בתמונה מחבל מתאבד משיירת הספארי מחייך לכיוון ישראל.

לפני שנסראללה ייתן הוראה לירות לעבר ישראל, הוא אני אמרתי להם אנחנו לא יוצאים כמו בלבנון. דיווח ראשוני מאירן אחד ממייסד חיזבאללה מת לפני זמן קצר מקורונה שמו עלי אכבר מחתשמי. אתמול הוא היה בהפגנה בבלפור, תיעד עוד אחד מהסרטונים שלו, מחוץ לבית רוה״מ. הוכמן כבר צעד במונדיאל בתוך המון עם דגלי חיזבאללה וגם את זה עבר בשלום. עוד כותב שילון: ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.18 בשעה 16:16 בברכה, erast fandorin נכשל נסיון אחרון למנוע הנפת דגלי חיזבאללה.

תושבים במטולה דיווחו על קולות ירי של שיירה לבנונית באזור ...
תושבים במטולה דיווחו על קולות ירי של שיירה לבנונית באזור ... from www.maariv.co.il
שלטונות ירדן זימנו לעמאן שניים מבכירי הוואקף המוסלמי בהר הבית וביקשו מהם לעשות כל מאמץ כדי למנוע את הנפת דגלי החיזבאללה בהר הבית בימי שישי, לאחר התפילות במסגדים. 'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם. כשאתה נוסע בצפון, יש דגלי חיזבאללה מטרים ממך. למה לא, בקרוב גם דגלי חיזבאללה? בין היתר נושאים המפגינים דגלי חיזבאללה וחמאס. גורמי הסברה פרו ישראליים פרסמו פוסטים רבים ברשתות החברתיות והמחישו את מעורבות חיזבאללה בטרור ובטבח. עשרות פעילי חיזבאללה הציתו אש סמוך לגדר הגבול מול מטולה. בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר.

איראן וחיזבאללה לא רוצות לשחרר את ירושלים ופלסטין, אלא להרוס את האומה האסלאמית.

בין היתר נושאים המפגינים דגלי חיזבאללה וחמאס. עשרות פעילי חיזבאללה הציתו אש סמוך לגדר הגבול מול מטולה. כשאתה נוסע בצפון, יש דגלי חיזבאללה מטרים ממך. דגלי חיזבאללה לא יתנופפו יותר ברחבי גרמניה: יש דגל של ארגון הטרור אשף. לפני שנסראללה ייתן הוראה לירות לעבר ישראל, הוא אני אמרתי להם אנחנו לא יוצאים כמו בלבנון. הפגנה בגבול השבוע עם דגלי חיזבאללה. אני לא מתרגש מהדברים האלה. דגלי ישראל וחיל השריון על כל. בושה שהנפת הדגל הזה היא דבר חוקי במדינת ישראל. כך גילה מקור בכיר בווקף המוסלמי. בארצות הברית זועמים איך הגיעו נגמשים אמריקאים לארגון חיזבאללה. אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל.

אני לא מתרגש מהדברים האלה. יש דגל של ארגון הטרור אשף. דגלי חיזבאללה לא יתנופפו יותר ברחבי גרמניה: יום שבת כ''ו בסיון תשע''ח 15:50 09.06.18. יום שלישי של הפגנות בגבול לבנון.

דגלי חיזבאללה ברחובות לונדון | כאן
דגלי חיזבאללה ברחובות לונדון | כאן from kanstatic.azureedge.net
חיזבאללה ובת בריתו השיעית מפלגת אמל בדרום לבנון, קוראים לציבור הלבנוני לאמץ את הרפורמות שאישרה אתמול הממשלה בביירות. דגלי חיזבאללה לא יתנופפו יותר ברחבי גרמניה: בין היתר נושאים המפגינים דגלי חיזבאללה וחמאס. דיווח ראשוני מאירן אחד ממייסד חיזבאללה מת לפני זמן קצר מקורונה שמו עלי אכבר מחתשמי. עשרות פעילי חיזבאללה הציתו אש סמוך לגדר הגבול מול מטולה. איראן וחיזבאללה לא רוצות לשחרר את ירושלים ופלסטין, אלא להרוס את האומה האסלאמית. הוכמן כבר צעד במונדיאל בתוך המון עם דגלי חיזבאללה וגם את זה עבר בשלום. עוד כותב שילון: בפגישה שנערכה בין הנהגות שני הארגונים במשרדי חיזבאללה בנבטיה שבדרום לבנון.

מדי שנה בסוף השבוע האחרון של הרמדאן נערכות ברחבי אירופה הפגנות שנאה הקוראות להשמדת ישראל.

אבל דגלי חיזבאללה אינם הדבר היחיד שמטריד את התושבים; בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר. לפני שנסראללה ייתן הוראה לירות לעבר ישראל, הוא אני אמרתי להם אנחנו לא יוצאים כמו בלבנון. לתושבים נאמר כי מדובר באוהלים שהקים צבא לבנון כדי למנוע מגורמי. כך גילה מקור בכיר בווקף המוסלמי. סיירות מיוחדות, חיל תותחנים, שריון, חיל טילים ואפילו זרוע אוויר קטנה. חיזבאללה הודיע הבוקר (ראשון) על מותו של עלי מוחמד יונס, מי שהיה אחראי בארגון על מעקב אחר חשודים בשיתוף פעולה עם ישראל וגורמי מודיעין זרים אחרים. שלטונות ירדן זימנו לעמאן שניים מבכירי הוואקף המוסלמי בהר הבית וביקשו מהם לעשות כל מאמץ כדי למנוע את הנפת דגלי החיזבאללה בהר הבית בימי שישי, לאחר התפילות במסגדים. יום שבת כ''ו בסיון תשע''ח 15:50 09.06.18. בין היתר נושאים המפגינים דגלי חיזבאללה וחמאס. אזור הבקעא הלבנוני נחשב לאחד ממעוזי התמיכה הגדולים של ארגון חיזבאללה במדינה אך היום (שלישי) יצאו מאות מתושבי העיירה חמודיה למחות נגד התנהלותו של הארגון ואף שרפו את דגלו במחאה. אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל. רוב כוח האדם שהיה מאייש את המגדלים האלה פונה פסקו גם הניסיונות של חיזבאללה לשלוח אנשים שיתערבו בהפגנות של לבנוניים על קו הגבול נגד פעולות צהל.

חיזבאללה הודיע הבוקר (ראשון) על מותו של עלי מוחמד יונס, מי שהיה אחראי בארגון על מעקב אחר חשודים בשיתוף פעולה עם ישראל וגורמי מודיעין זרים אחרים חיזבאללה. רוב המפגינים שהגיעו לגנות את ישראל הם מוסלמים, אך העולם כולו צופה בתמונות המחאה.

Posting Komentar

0 Komentar